Tečajevi za turizam

PROGRAM UČENJA STRANIH JEZIKA ZA DJELATNIKE U TURIZMU

Znanjem stranih jezika do zadovoljnih gostiju i uspješne turističke sezone!

Split i Dalmacija posljednjih godina postaju omiljene destinacije, možemo reći turistički hit. Bilježimo sve veći broj turista, a u isto vrijeme i sve veći broj novootvorenih hotela, apartmana, restorana. Znanje stranog jezika u turizmu od izuzetne je važnosti. Poznavati strani jezik, kulturu i običaje gostiju koji nam dolaze pridonosi boljoj komunikaciji, većem zadovoljstvu gostiju, njihovim preporukama, te na kraju i boljim poslovnim rezultatima.

Centar znanja nudi mogućnost učenja 8 stranih jezika: engleski, njemački, talijanski, francuski, španjolski, ruski, japanski i hrvatski za strance. Na kraju tečaja polaže se ispit i dobiva svjedodžba priznata od MZOŠ RH koja se upisuje u e-radnu knjižicu.

Organizacija tečaja

Tečajevi stranih jezika u turizmu prilagođeni su potrebama pojedinih odjela kao što su:
management
recepcija
konobari
ostali.

Tečaj je organiziran tako da razvija 4 jezične vještine: govor, slušanje, čitanje i gramatiku. Poseban je naglasak na komunikaciji jer želimo prvenstveno osposobiti kandidate da s puno samopouzdanja upotrebljavaju strani jezik za potrebe radnog mjesta.

Važne teme koje nude naši tečajevi specijalizirani za turizam su:
komunikacijske vještine pregovaranja
komunikacija na recepciji
komunikacija u restoranu, kafiću
posebne hotelske usluge
kultura zemalja iz kojih dolaze turisti (važne činjenice)
kultura Hrvatske (važne činjenice)
Split i događanja u gradu
izleti
spa turizam
pritužbe gostiju.

MANAGEMENT

Tečajevi za menadžere posebno su krojeni i uključuju opći i poslovni jezik i ove vještine jezika:
komunikacijske vještine (kako planirati, kako održati poslovni sastanak, kako pregovarati, prihvaćati i odbijati ponude, birati ljude, kritizirati, hvaliti…)
vještinu razumijevanja slušanja
vještinu razumijevanja čitanja
upotrebu gramatike.

RECEPCIJA

Tečajevi krojeni za djelatnike koji rade u turističkoj zajednici ill na recepciji uključuju:
vještinu komunikacije (kako komunicirati s gostima i prenijeti im sve važne informacije o gradu, kako prezentirati sve ono što se nudi, projekte, planove, kako pisati fax, e-mail, kako zvučati ljubazno, prijateljski i profesionalno, kako se snalaziti s primjedbama i pritužbama)
vještinu razumijevanja slušanja
vještinu razumijevanja čitanja
upotrebu gramatike.

RESTORAN / CAFFE-BAR

Tečajevi posebno krojeni za djelatnike u restoranima i kafićima (konobari, kuhari) uključuju:
vještinu govora (kako komunicirati s gostima, kako postavljati ljubazna pitanja, kako predlagati ili kako reagirati na prijedloge gostiju, kako zvučati ljubazno, prijateljski, profesionalno i nenametljivo, naučiti vrste hrane, pića, kombinacije jela i opise pripreme jela)
vještinu razumijevanja slušanja (vježbati razumijevanje slušanja stvarnih dijaloga u restoranu)
vještinu razumijevanja čitanja
upotrebu gramatike.

Temeljem rezultata testiranja daje se ponuda za poboljšanje stanja u poznavanju stranih jezika za pojedine djelatnike.

Cilj tečaja

Cilj tečaja je poboljšati komunikaciju s gostima što pridonosi većem zadovoljstvu gostiju, njihovim preporukama te na kraju i boljim poslovnim rezultatima.

Na kraju tečaja polaže se ispit i dobiva svjedodžba priznata od MZOŠ RH koja se upisuje u e-radnu knjižicu.

© 2016 Centar znanja stranih jezika. Sva prava pridržana. Developed by: Fer Projekt